Politica privind confidentialitatea datelor personale

Recom Sistem SRL se angajeaza sa va protejeze confidentialitatea. Acest acord de confidentialitate explica colectarea, utilizarea, dezvaluirea, pastrarea și protejarea informatiilor dvs. personale.
Acest acord de confidentialitate se aplica furnizarii serviciilor Recom Sistem SRL prin intermediul site-ului indiferent de modul de accesare sau utilizare a acestora, inclusiv prin intermediul dispozitivelor mobile.
Putem modifica in orice moment aceasta politica prin publicarea versiunii modificate in aceasta sectiune, inclusiv data la care s-au efectuat modificarile.

1. Informatiile personale pe care le colectam

Ce este informatia personala?

Informatiile personale sunt informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila. O persoana fizica identificabila este cea care poate fi identificata, direct sau indirect, prin referire la un identificator, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date despre locatie sau unul sau mai multi factori specifici fizic, fiziologic, genetic, identitate mentala, economica, culturala sau socială a acelei persoane fizice.
Nu consideram ca informatiile personale includ informatii care au fost anonimizate sau pseudonimizate, astfel incat nu mai pot fi folosite pentru a identifica o anumita persoană fizica.
Colectam informatii personale de la dvs. cand utilizati site-urile noastre.
Unele dintre aceste informatii personale sunt necesare pentru furnizarea in conditii optime a serviciilor noastre, cum ar fi o modalitate de a va identifica sau informatii privind cumpararea sau vanzarea necesare pentru incheierea unei tranzactii.

Informatiile personale pe care ni le furnizati atunci cand utilizati serviciile noastre sau va inregistrati un cont la noi:

• Informatii de identificare cum ar fi numele, adresa, numere de telefon, adrese de e-mail, data nasterii sau sex atunci cand va inregistrati un cont la noi.
• Informatii postale si alte informatii utilizate pentru a cumpara sau expedia un produs, date de facturare, precum si, in cazul in care serviciile postale sau curierat sunt furnizate prin intermediul unuia dintre transportatorii parteneri, numere de urmarire colet si actualizari de urmarire.
• Informatii financiare, cum ar fi numere de cont bancar pentru viramente in urma unor tranzactii.
• De asemenea, ne puteti furniza si alte informatii prin actualizarea sau adaugarea de informatii in contul dvs., prin participarea dvs. la discutiile cu alti utilizatori, rezolvarea disputelor sau in cazul in care comunicați cu noi în legatura cu serviciile noastre (e-mail, telefon, chat).

Informatiile personale pe care le colectam in mod automat atunci cand utilizati Serviciile noastre sau va inregistrati un cont la noi

• Informații despre computer și conexiune, cum ar fi statisticile privind afisarile de pagina, traficul catre si de la site-uri, adresa URL de trimitere, adresa IP si istoricul de navigare.

Informatii personale colectate din alte surse

• Social Media. Va permitem sa distribuiti informatii pe site-uri de socializare (ex: Facebook) sau sa utilizati site-uri de socializare pentru a va autentifica si crea un cont. Aceste site-uri ne pot oferi acces automat la anumite informatii personale pe care le pastrează despre dvs. (ex. adresa de e-mail). Prin asocierea unui cont administrat de un site de socializare cu contul dvs. și autorizandu-ne sa accesam aceste informatii, sunteti de acord ca putem colecta, utiliza și pastra informatiile furnizate in conformitate cu aceast acord de confidențialitate.
• Daca ne furnizati informatii personale despre altcineva, trebuie sa faceti acest lucru numai cu acordul acelei persoane. Trebuie sa o informati cum colectam, folosim, dezvaluim si pastram informatiile personale in conformitate cu acest acord de confidentialitate.

Informațiile personale pe care le colectăm utilizând cookie-uri

• Utilizam cookie-uri pentru a colecta informații despre paginile pe care le vizualizati, despre link-urile accesate si despre alte actiuni pe care le faceti atunci cand utilizați Serviciile noastre.

2. Cum utilizam informatiile dvs. personale

Noi folosim informatiile dvs. personale pentru a va furniza si a imbunatati serviciile noastre, pentru a va oferi o experiența placuta pe site-ul nostru, pentru a va contacta in legatura cu activitatea contului dvs. si pentru a va oferi servicii de suport.

Mai jos este un rezumat al modului in care folosim informatiile dvs. personale.

• Pentru a va contacta in legatura cu activitatea contului dvs., pentru a rezolva eventuale probleme cu contul dvs., pentru a rezolva un litigiu, pentru a colecta taxe sau sumele datorate pentru activitatea de vanzare.
*Atunci cand va contactăm in scopurile descrise mai sus, va putem contacta prin e-mail, telefon, SMS sau prin notificari tip push pe telefonul mobil.
• Pentru a preveni, detecta, atenua si investiga fraude, incalcari ale securitatii sau alte activitati potențial interzise sau ilegale.
• Pentru a oferi servicii de procesare a platilor prin partenerii nostrii.
• Pentru a masura si a imbunatati Serviciile noastre, pentru a pastra Serviciile noastre in siguranța si pentru a personaliza continutul site-ului care include elemente și servicii ce pot prezenta interes ca raspuns la acțiunile pe care le faceti.

Cu consimtamantul dvs. putem folosi informatiile personale pentru:

• A va oferi oferte comerciale prin, e-mail, telefon sau SMS.Aveti dreptul de a va retrage consimtamantul in orice moment.

3. Optiunile dvs. privind modul in care folosim informatiile dvs. personale

Aveti optiuni cu privire la modul in care folosim informatiile dvs. personale pentru a comunica cu dvs. si 

Comunicari comerciale
Daca nu doriti sa primiti comunicari comerciale de la noi, va puteti dezabona prin linkul dintr-un e-mail pe care l-ați primit, sau sa ne contactati pe adresa de relatii clienti contact (at) reco . ro.
Retineti ca nu vindem, inchiriem sau dezvaluim in nici un fel datele dvs. personale unor terte parti fara consimtamantul dvs.

Pastreaza-ma logat
Cand va conectați la contul dvs. va oferim opțiunea de a ramane conectat pentru o anumita perioada de timp. Daca utilizati un computer public sau la comun, va recomandam sa nu alegeti sa ramaneți conectat(a). Oricare alt utilizator al computerului/browserului la care v-ati conectat va putea vizualiza si accesa contul dvs. si va putea face actiuni specifice contului fara nicio alta autorizare.
Acțiunile specifice si activitatile pe care le poate face alt utilizator al acestui computer/browser includ:

• Cumpara produse
 Verifica sau adauga produse in cosul dvs.
• Vizualiza activitatea si conversatiile cu alti utilizatori
• Trimite mesaje catre alti utilizatori
• Efectuare de activitati post-vanzare/cumparare, cum ar fi acordarea de calificative, anularea comenzilor, reclamatii, confirmarea calitatii produselor cumparate
• Schimbarea numarului de telefon

Puteti incheia sesiunea dvs. de conectare, prin deconectarea contului (logout) si/sau stergerea cookie-urilor. Daca ati activat anumite setari de confidentialitate ale browserului, inchiderea pur si simplu a browserului dvs. poate duce la incheierea sesiunii dvs. de conectare. Daca utilizati un computer public sau partajat, trebuie sa va deconectati si/sau sa stergeți cookie-urile atunci cand ati terminat de folosit Serviciile noastre pentru a va proteja contul si informatiile dvs. personale.

4. Modalitati in care puteti accesa, controla si corecta informatiile dvs. personale

Respectam dreptul dvs. de a accesa, de a modifica, de a solicita stergerea sau de a solicita restricționarea utilizarii informațiilor dvs. personale, conform cerintelor legii. De asemenea, luam masuri pentru a ne asigura ca informatiile personale pe care le colectam sunt corecte și actualizate.

Aveti dreptul sa stiti ce informatii personale pastram despre dvs.
La cerere va putem furniza o copie a informatiilor personale intr-un format structurat.
Daca informatiile dvs. personale sunt incorecte sau incomplete, aveti dreptul sa le actualizati sau sa ne cereti sa le actualizam.
Aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii informatiilor dvs. personale
De asemenea, ne puteti solicita sa ștergem sau sa restrictionam modul in care folosim informatiile dvs. personale, dar acest drept este determinat de lege si va poate afecta accesul la serviciile noastre
Accesati, corectati si stergeți informatiile dvs. personale

Puteti vedea, examina si schimba majoritatea informațiilor dvs. personale prin autentificarea in contul dvs. Recom Sistem SRL. Va rugam sa va actualizati informatiile personale daca s-au schimbat sau sunt inexacte.
Vom respecta dreptul dvs. legal de a accesa, modifica sau sterge informatiile personale din sistemul nostru. Putem totusi sa refuzam accesul de a modifica sau șterge informatiile dvs. personale in anumite cazuri, in conformitate cu legile naționale ale Romaniei.
Daca solicitati suspendarea procesarii unora sau tuturor informatiilor dvs. personale sau retragerea (daca este cazul) a consimțamantului dvs. pentru utilizarea sau dezvaluirea informatiilor dvs. personale in scopurile stabilite in acest acord de confidentialitate, este posibil sa nu va mai putem oferi accesul la serviciile Recom Sistem SRL si la serviciul de asistenta oferit clientilor nostrii.
Dupa solicitarea dvs., vom inchide contul dvs. si vom elimina informațiile dvs. personale cat mai curand posibil, in funcție de activitatea contului dvs. si in conformitate cu legile naționale.

5. Cum putem sa va impartasim informatiile personale

Putem divulga informatiile dvs. personale unor terte parti. Această divulgare poate fi necesara pentru ca noi sa va oferim acces la serviciile noastre, sa ne conformam obligatiilor legale nationale, sa ne optimizam activitatile de marketing si publicitate sau sa prevenim, sa detectam, sa atenuam si sa investigam activitatile frauduloase sau ilegale legate de serviciile noastre. Incercam sa minimizam cantitatea de informatii personale pe care le dezvaluim la ceea ce este direct relevant și necesar pentru a indeplini scopul specificat.
Nu vindem, inchiriem sau dezvaluim in alt fel informațiile dvs. personale unor terte parti in scopuri de marketing și publicitate fara acordul dvs.

Putem divulga informatiile dvs. personale urmatoarelor parti pentru urmatoarele scopuri:

Furnizori de servicii și parteneri ai Recom Sistem SRL, după cum urmeaza:

• Pentru a facilita procesarea cardurilor de plata atunci cand platiti in cadrul serviciilor furnizate de noi folosim procesatorul de plati prin card PayU, platile se realizeaza direct pe pagina procesatorului, Recom Sistem SRL furnizeaza datele tranzactiei dar nu retine datele cardului plata facandu-se exclusiv prin procesator.
Furnizorii de servicii de transport Fan Courier si Posta Romana cu care impartasim informatiile de contact pentru intocmirea documentelor de transport, in scopul facilitarii livrarii produselor achiziționate si a altor comunicari legate strict de livrare.
• Furnizori de servicii de transmitere mesaje pe e-mail. Pentru o buna operativitate o parte din mesajele tip e-mail sunt transmise prin servicii specializate (MailAgent/SocketLabs), mesajele se transmit doar la solicitarea operatorului (Recom Sistem SRL) pe baza instructiunilor, rapoartele sunt pastrate in contul personal al operatorului.

Institutii de aplicare a legii conform legilor nationale

• Institutiilor oficiale de aplicare a legii ca raspuns la o solicitare oficiala sau la un proces legal in legatura cu o ancheta penala sau o presupusa sau suspectata activitate ilegala. Vom dezvalui informatiile pe care le consideram relevante pentru ancheta sau care ne sunt solicitate explicit, cum ar fi numele, adresa, numarul de telefon, adresa de e-mail, istoricul utilizatorului, adresa IP, reclamațiile de frauda, istoricul vanzarilor/cumpararilor.
• Pentru tertii implicati intr-o procedura legala, daca ne furnizeaza o hotarare judecatoreasca.

Modificarea dreptului de proprietate

Daca suntem supusi unei fuziuni sau achiziții cu / de o alta companie, este posibil sa impartasim informatii in conformitate cu standardele noastre de confidențialitate. In cazul in care apare un astfel de eveniment, vom cere ca noua entitate sa urmeze aceast acord de confidentialitate cu privire la informațiile dvs. personale. Daca intentionam sa folosim informațiile dvs. personale in alte scopuri care nu sunt acoperite de aceast acord de confidențialitate, veti primi o notificare prealabila cu privire la prelucrarea informațiilor dvs. personale în noile scopuri.

6. Cat timp pastram informatiile dvs. personale

Pastram informatiile personale atata timp cat este necesar pentru a furniza in siguranta Serviciile pe care le-ati solicitat sau pentru alte scopuri, cum ar fi respectarea obligatiilor legale, rezolvarea disputelor si punerea in aplicare a politicilor noastre.
Conform dispozitiilor legale in vigoare suntem obligati sa pastram informatiile dvs. relevante o perioada minima de timp pentru o eventuala investigatie sau litigiu pentru organele de aplicare a legii
Dupa ce nu mai este necesar sa pastram informatiile dvs. personale, vom dispune stergerea intr-un mod sigur, in conformitate cu politicile noastre de pastrare și stergere a datelor.
Vom respecta dreptul dvs. legal de a solicita stergerea informatiilor personale din sistemul nostru.

7. Cum va protejam informatiile personale

Va protejam informatiile personale folosind masuri de securitate tehnice si administrative pentru a reduce riscurile de pierdere, utilizare incorecta, acces neautorizat, dezvaluire si modificare.

Ca parte a angajamentului nostru continuu fata de securitatea datelor, Recom Sistem SRL va:

• curata, sterge sau distruge datele in format electronic sau pe hartie, dupa ce nu mai este nevoie de ele
• efectua periodic evaluari ale riscurilor pentru toate sistemele informatice
• inventaria si gestiona sistemele informatice pe tot parcursul ciclului lor de viata
• instrui personalul in materie securitate a datelor
• acorda drepturi de acces in functie de responsabilitatile de serviciu
• asigura ca furnizorii de servicii terti au acorduri de securitate si de confidentialitate a datelor personale adecvate
• utiliza solutii de securitate pentru sistemele informatice pentru a le proteja impotriva atacurilor de tip malware sau virus
• pastra copii de rezerva ale sistemelor de informatii critice pentru a evita pierderea datelor
• aplica regulat patch-uri de securitate pentru a proteja sistemul impotriva vulnerabilitatilor
• raspunde incidentelor de securitate intr-o maniera consecventa si in timp util
• monitoriza traficul de retea pentru activitati daunatoare sau suspecte, pentru a identifica rapid si a raspunde la amenintări

Data intrare in vigoare 25.05.2018.